We bieden gemak tegen lagere kosten!
De digitalisering binnen HR & Payroll gaat razendsnel. Met behulp van API’s worden allerlei specialistische deeloplossingen en dienstverlening aan elkaar geknoopt. In combinatie met robotisering betekent dit dat het voeren van een efficiënte administratie steeds meer het terrein wordt van superspecialisten. Wij kunnen de administratie vaak beter en goedkoper uitvoeren dan dat je dat zelf kan!
Je kiest enkel voor de dingen die je nodig hebt. Met de zekerheid dat medewerkers en managers zelf de regie kunnen pakken.
Wat ons voorstel is …
We voeren voor jullie de personeels- en salarisadministratie en geven de medewerkers toegang tot een innovatieve online omgeving waarbij veel aandacht is voor het werven en ontwikkelen van talent. Heel HR uitbesteden? Ook dat is mogelijk.
In dat geval ondersteunt één van onze personeelsadviseurs bij het dagelijkse personeelswerk. Als het nodig is schakelen we 1 van onze partners op voor specialistische HR kennis en expertise.
Makkelijk toch!
De drie zekerheden van Sharebase!
De aanpak die wij hanteren: we doen het samen!
Afhankelijk van de omvang van jou als nieuwe klant doorlopen wij 1 of meerdere stappen
1. Besluitvorming vaststellen
Vaststellen doelen, uitwerken kosten en baten, opstellen contract op hoofdlijnen.
2. Planning & Communicatie
Bepalen projectaanpak, vaststellen tijdslijnen en opstellen communicatieplan.
3. Blauwdruk opstellen
Bepalen afname diensten en verdelen verantwoordelijkheden. Uitwerken definitieve overeenkomst.
4. Transitie inrichten
Inrichten processen en systemen. Bij overname personeel: insourcen professionals.
5. Continu verbeteren
Inregelen verbetercyclus samenwerking tussen mensen, processen & systemen.