Sharebase levert HR & Payroll diensten. Door het bundelen van de HR & Payroll activiteiten van organisaties besparen wij kosten. Terwijl de kwaliteit toeneemt. Wij zijn slim en ook een beetje eigenwijs. Toegankelijk en makkelijk in de omgang. Met een frisse kijk op zaken.
Onze belofte
Waarom Sharebase?
PRIJS / KWALITEIT
Wij organiseren ingewikkelde HR & Payroll activiteiten goedkoper en beter dan dat je dat zelf kunt. Nieuwsgierig? We rekenen het graag samen door.CONTINUÏTEIT
Als MKB-er heb je vaak niet veel mensen op de HR & Payroll zitten. Daardoor ontbreekt specialistische kennis. En je bent kwetsbaar bij ziekte, verlof of vertrek.GEZAMENLIJK INKOPEN
Wij kunnen gezamenlijk software, opleidingen, trainingen, arbodienstverlening en andere personeelsdiensten inkopen. Hoezo service?!SAMENWERKING CENTRAAL
Wij geloven dat we enkel succesvol zijn als we hetzelfde doel voor ogen houden: tevreden medewerkers en managers!ALTIJD BEREIKBAAR
We zijn altijd bereikbaar. Online, via de mail, telefonisch of op lokatie. Precies wanneer je het nodig hebt. Samen bepalen we wat voor jullie het beste werkt.FLEXIBILITEIT & GEMAK
Wil je toch zelf weer bepaalde werkzaamheden oppakken? Geen probleem. Elk jaar kan je aanpassen wat je wil afnemen.De innovatieve software die we gebruiken
Onze aanpak
Afhankelijk van de omvang van een nieuwe klant doorlopen wij 1 of meerdere stappen
1. BESLUITVORMING VASTSTELLEN
Vaststellen doelen, uitwerken kosten en baten, opstellen contract op hoofdlijnen.
2. PLANNING & COMMUNICATIE
Bepalen projectaanpak, vaststellen tijdslijnen en opstellen communicatieplan.
3. BLAUWDRUK OPSTELLEN
Bepalen afname diensten en verdelen verantwoordelijkheden. Uitwerken definitieve overeenkomst.
4. TRANSITIE INRICHTEN
Inrichten processen en systemen. Bij overname personeel: insourcen professionals.
5. CONTINU VERBETEREN
Inregelen verbetercyclus samenwerking tussen mensen, processen & systemen.